Transparante prijzen

SERVIZO streeft naar klantenservice op een hoog niveau. Naast de aanbieding van aangename kantoorruimtes en bijhorende diensten, biedt SERVIZO uw onderneming ook transparantie wat betreft haar prijzen.

Opgelet: Wegens de coronamaatregelen is de vergader-, event- en seminarieruimte beperkt tot maximum 25 personen.

Huurprijs incl. all-in kosten*

vanaf €15

/M²/MAAND

Er wordt geen btw op onroerende verhuur gerekend, enkel op de maandelijkse kosten.

Staanplaats private parking

€70

/PLAATS/MAAND

Enkel mogelijk voor residents. Er wordt geen btw op onroerende verhuur gerekend.

Vergaderhoek
tot 4 personen**

€100

/DAG

De huurprijzen
van de vergaderhoeken
zijn excl. btw.

Vergaderruimte
tot 4 personen**

€120

/DAG

De huurprijzen van de vergaderruimtes zijn excl. btw.

Vergaderhoek
tot 10 personen**

€200

/DAG

of €120/dagdeel van 4u.
De huurprijzen van de vergaderhoeken zijn excl. btw.

Vergader-, event- en seminarieruimte tot 50 personen**

€350

/DAG

of €250/dagdeel van 4u.
De huurprijzen van de vergaderruimtes zijn excl. btw.

Supplementaire dienstverlening

Poetstarief*

€40

/UUR

Het poets- en klustarief voor de privatief gehuurde kantoorruimtes.

*  Excl. btw.
De all-in voorzieningen bestaan uit:
– alle nutsvoorzieningen (water, elektriciteit, verwarming, airconditioning);
– algemene netheid, onderhoud en herstellingen van de gemeenschappelijke delen;
– onderhoud en herstellingen van alle elektrische installaties (verwarming, airco, noodgenerator, luchtbevochtiging, liften, slagboom…);
– onroerende voorheffing;
– bewaking en algemene (brand)veiligheid;
– brandverzekering;
– ruiming van de putten;
– legen van de afvalcontainers.

**
Bij huur van vergaderhoeken- en/of ruimtes:

– Nespresso koffie, (bruis)water, versnaperingen en 10 parkeerplaatsen zijn inbegrepen.
– Mogelijkheid tot catering.
– De seminarieruimte is uitgerust met 2 beamers en een geluidsinstallatie.

Contacteer ons gerust indien u verder vragen heeft

CONTACTEER ONS