Transparante prijzen

SERVIZO streeft naar cliëntservice op een hoog niveau. Buiten het aanbieden van aangename kantoorruimtes en bijhorende diensten, biedt SERVIZO uw onderneming bovendien ook transparantie wat betreft haar prijszetting.

Opgelet: Wegens de coronamaatregelen is de vergader-, event- en seminarieruimte beperkt tot maximum 25 personen.

Huurprijs incl. all-in kosten*

vanaf €15

/M²/MAAND

Er wordt geen btw op onroerende verhuur gerekend, enkel op de maandelijkse kosten.

Staanplaats private parking

€70

/PLAATS/MAAND

Enkel mogelijk voor residents. Er wordt geen btw op onroerende verhuur gerekend.

Vergaderhoek
tot 4 personen**

€100

/DAG

De huurprijzen
van de vergaderhoeken
zijn excl. btw.

Vergaderruimte
tot 4 personen**

€120

/DAG

De huurprijzen van de vergaderruimtes zijn excl. btw.

Vergaderhoek
tot 10 personen**

€200

/DAG

of €120/dagdeel van 4u.
De huurprijzen van de vergaderhoeken zijn excl. btw.

Vergader-, event- en seminarieruimte tot 50 personen**

€350

/DAG

of €200/dagdeel van 4u.
De huurprijzen van de vergaderruimtes zijn excl. btw.

Supplementaire dienstverlening

Poetstarief*

€40

/UUR

Het poets- en klustarief voor de privatief gehuurde kantoorruimtes.

*  Excl. btw.
De all-in voorzieningen bestaan uit:
– alle nutsvoorzieningen (water, elektriciteit, verwarming, airconditioning);
– algemene netheid, onderhoud en herstellingen van de gemeenschappelijke delen;
– onderhoud en herstellingen van alle elektrische installaties (verwarming, airco, noodgenerator, luchtbevochtiging, liften, slagboom…);
– onroerende voorheffing;
– bewaking en algemene (brand)veiligheid;
– brandverzekering;
– ruiming van de putten;
– legen van de afvalcontainers.

**
Nespresso koffie, (bruis)water, versnaperingen en 10 parkeerplaatsen zijn inbegrepen.
Mogelijkheid tot catering.
De seminarieruimte is uitgerust met 2 beamers en een geluidsinstallatie.

Contacteer ons gerust indien u verder vragen heeft

CONTACTEER ONS